Als een relatie een bedrijf bezoekt of belt loopt dit contact in de meeste gevallen eerst via een receptioniste/telefoniste. Dit contact bepaalt de eerste indruk die deze relatie van het bedrijf krijgt. Voor een commercieel bedrijf en een non-profit-organisatie (niet-commercieel) is deze eerste indruk erg belangrijk voor het verloop van de verdere contacten. De receptioniste/telefoniste verstrekt informatie, houdt de bezoekersregistratie bij en verzorgt een stuk correspondentie. Een baan om jaloers op te zijn: boeiend en bijzonder afwisselend. Het is een functie waarvan het belang door anderen vaak wordt onderschat. Het bedrijfsleven weet echter een goede receptioniste/telefoniste op waarde te schatten. Dit blijkt onder andere uit de vraag naar receptionisten/telefonisten. De NHA heeft een leuke en duidelijke "9 maanden-cursus" samengesteld, speciaal voor mensen die graag dit populaire vak willen uitoefenen. En van de beste cursussen Receptioniste/Telefoniste van Nederland waarmee wij al duizenden mensen op weg hebben geholpen naar een leuke, afwisselende baan.
Cursus informatie: Receptioniste telefoniste