topics

0
452

In "ons" supergevanceerde, wijkgerichte hulverleningsteam:

Ik: "zeg teamleider, wanneer krijgen we een dienstfiets hier. Ik moet nl cliënt David thuis bezoeken en dat is vrij lastig aangezien ik geen auto bezit"
en "heb ik nu al 20 keer ofzo gevraagd, we willen toch snel, efficiënt en vooral cliëntgericht werken?"

Teamleider: "mail even  manager D, die gaat daar over"

ik: "grrrr….ok, doe ik weer eens"

Mailtje van manager: "Beste Morris, dit moet je eerst overleggen met je teamleider. Dan kunnen we deze kwestie bekijken" , "volg die lijn" 

ik weer naar teamleider.

Teamleider: "ik breng dit topic volgende week in in het beleidsoverleg, dan is manager D aanwezig"

Cliëntgericht werken: inderdaad dat doet mijn instelling: IN BELEIDSNOTA"S

            David, je bent een kwestie en een topic.

                         Sorry!!

             Ik huil met je mee. Heel hard………..

Morris©